چه نوع طب چینی گیاهی می تواند بیماری کلیه پایان مرحله چون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از مردم در نظر گرفته است که چینی گیاهی داروهای طبیعی خالص هستند، اما آنها نمی دانند که اگر شما از آن استفاده نادرست، آنها همچنین می توانند انواع مختلفی از عوارض جانبی است. از جمله آسیب به کلیه، و حتی به علائم اورمی منجر شود. پس چه نوع طب گیاهی چینی می تواند موجب پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) نیز به عنوان ارومیه شناخته شده است؟

نماینده نوعی از آن نفروپاتی اسید aristolochic است. محقق بلژیک در سال 1993 نشان داد که پس از مصرف طب گیاهی چینی به از دست دادن وزن، 2 مورد از زن به فیبروز بینابینی کلیه مترقی توسعه یافته است. در سال 1990، پس از پیوستن به مطالعات انجام شده در میدان اصلی، 7 در 9 مورد یافت کراتینین سرم یک بار در سه ماه افزایش یافته است، بیوپسی کلیه فیبروز گسترده نشان داد. تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده در بر داشت که لاغری کپسول حاوی اسید aristolochic. در درمانگاه، به طور عمده وجود دارد سه نوع شرایط نفروپاتی اسید aristolochic:

1. نکروز توبولی حاد و نارسایی حاد کلیه.

2. با مقدار کمی از نفوذ سلولهای تک هسته ای از فیبروز بینابینی کلیه و نارسایی مزمن پیشرونده کلیه.

3. آتروفی لوله ای کلیه و اسیدوز توبولار و یا دگردیسی سندرم فن Keni کلیوی، که شایع ترین بیماری نفروپاتی اسید aristolochic مزمن است. برخی از نفروپاتی اسید aristolochic حاد ممکن است به نفروپاتی اسید aristolochic مزمن تکامل. اما بدون توجه به حاد یا مزمن این بیماری، چند موقعیت های بالینی فوق به اورمی توسعه.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله آخر بیماری واقعی، شما باید داروهای گیاهی چینی را ندارد قبل از اینکه شما دکتر خود مشورت کنید. اگر دوست دارید شما همچنین می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، ما توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد ESRD یا چینی پزشکی گیاهی، لطفا به ما ایمیل و یا پیام های در زیر، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه نوع طب چینی گیاهی می تواند بیماری کلیه پایان مرحله چون





:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی، ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: